Friday, January 21, 2011

Polümeersavist papagoid jne........

Olen detsembrist saadik polümeersaviga tegelenud. Lisan nüüd siia mõned pildid ka.

Esimeseks on lutiino lembelindude kõrvarõngad. Hind 3.00.-



Punane aara. Sellest teen arvatavasti kaelakee. Kindlasti lisan ka pildi lõpptulemusest.





Neli erinevat ripatsit, mida saab kinnitada näiteks käeketi külge. Ühe ripatsi hind 2.7.-

Esimesel pildil: kuldaratinga ja päikesearatinga

Teine pilt: valgenäoline nümfkakaduu

Kolmas pilt: Roheline munkpapagoi





Järgmiseks on kolm papagoi pead. Ma ei ole veel otsustanud, mida ma nendega teen.

Üleval ääres on siniaara (ma ei mäleta, kas sel liigil on selline nimi ma ei ole eestikeelsete linnunimedega ammu tegelenud), all vasakul on harlekiin nümfkakaduu ja paremal all valgenäoline nümfkakaduu.



Viimaks kaks pilti müügivalmis ehetest ja ka minu hoiukarbist.


No comments:

Post a Comment